Thursday, July 28, 2011

tahniah pada pemenang contest abg ben...


Tahniah pada kak suriani yg berjaya dalam contest geledah dan menang yang di anjurkan oleh abg Ben. Sape2 yang belom terjah blog kak suriani ni..jom pakat terjah kat sini. Lawa....lawa dari blog aku la...(mode: merendah diri).

Pada yang tak menang tu relax and cuba lagi esok yerkk...(ditujukan untuk aku jugak la ni..sbb x menang lg..sob sob).

Bagi aku contest macam ni bagus sebenarnya..Terutamanya untuk orang yang macam aku ni. Sebab ak orang baru dalam dunia belog-membelog ni. Jadi secara tak langsung contest ni boleh mempromosikan aku punya blog. hihihihi...(macam ambik kesempatan jerk..erk..abg ben..jgn maree..).

To be positive..hah..tengok aku dah ada 2 orang follower..hehe...cukup la  2 orang untuk orang baru yang macam aku ni. Ok pe..dari tak de langsung kan...huhuhu

-----> Pape pun aja-aja fighting untuk esok. Aku akan berusaha untuk jadi pemenang esok!! (mode: semangat!!)

0 orang mengarang: