Sunday, October 30, 2011

syukur alhamdulillah...


Assalamualaikum...

syukur alhamdulillah...
nak taw nape aku bersyukur???
syukur masih dipinjamkan nyawa untuk hidup di muka bumi ni
syukur masih dikurniakan rezeki
syukur kerana Allah masih sayang aku
kalau Allah tak sayang kan aku
tentu rahmat dan kasihNya tiada untuk aku kan...


dan
syukur kerana charger laptop aku masih boleh digunakan
walaupun still rosak...happy mood
kena adjust wire sana-sini before guna
meaning that...
aku boleh siapkan assignment
boleh blogging
sepanjang cuti semester ni...



senyum sampai telinga

kalau tak...
confirm kena beli baru
uishh..duit lagi...
aku rasa untuk semester ni duit aku dah banyak keluar
hasil tak nampak pun...


2 orang mengarang:

Keri said...

jangan bersedih hanya kerana satu kekurangan...
sedangkan berpuluh-puluh perkara lg yg boleh mnyebabkan kita tersenyum :)

mira said...

thanx..kata2 yg sungguh bermakna =]